NU ÄR DET JAG SOM BESTÄMMER

♥♥♥♥♥♥♥♥jag är leds på att josse aldrig gör några inlägg så du skriver jag! hejsan allihopa, jag sitter hemma hos josse med henne, tina & linnea. väldigt trevligt :-) visst är josse tråkig som aldrig bloggar? man blir ju irriterad! kan ju passa på att skriva en fin liten text till josefin lantto.. här kommer den, helt spontant ;-)
JOSEFIN LANTTO, MIN MAN
jag älskar dig min fina man
fast du är lite sjuk ibland
men du gör ju så gott du kan
jag älskar dig mer än livet
det är ju ganska givet
du är så störd
så att jag blir rörd
du min älskade man
denna dikt var ganska sann
du är min lilla häxa
hoppas jag lärt dig en läxa
om du inte skriver ett eget inlägg snart
ska jag se till att rumpan din får gå bart
men det är ju såklart
att det här är ganska uppenbart
jag tycker om din lika mycket som en katt
det är därför jag ger denna hatt
du är min bästavän
du finns alltid i hjärta
men sluta fjärta ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
nu ska vi mysa & inte frysa, jag kan inte sluta rimma ;-) puss ♥
detta är tina!
/ EBBA BURMAN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0