Inför morgondagen !!

Imorgon kommer Tina hit och ska vara hundvakt med mig till min älskade hund Hugo !
Nog är de roligt att ha hund , Men inte när man planerat något ..
Men man får stå ut , och de är iaf en som alltid blir glad när man kommer hem!
Såå det blir för mig och Tina att ta det lugnt och bara vänta tills klockan blir 4 då jag lämnar över hunden till min käraste broder !
(Hahahhaha de han inte vet om men kommer få reda på efter jobbet !! Känns bra att bestämma lite ! :D  )
Juste Hugo fyller också år i morgon . 1 år så stor så ! fast kanske inte på utsidan men inuti !
Men nu ska jag börja bege mig till sängen ha de bra puss !
Tina isaksson! <3
Hugo ! <3

Kommentarer
Postat av: :D

Är hugo en bichon havanais? :)

2011-08-18 @ 23:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0